Yesterday's compensation

Tjahaaa!


Gårdagen var piss, orkar knappast ta upp något från den dagen. Men lite får jag väl nämna. Huvudet var tungt, näsan rann och halsen värkte. Jag och två till, nämner inga namn, hade hand om fyra maskiner, vi skulle hjälpas åt, kändes dock om att jag hade två och de varsinn. De hjälpte varann, medans jag stod med säkert 7-8 bitar från två maskiner som skulle efterbearbetas, samtidigt som jag skulle ladda maskinerna. SUCK. Men jag fick efter rasten hjälpa A och efterbearbeta hennes typ 50st bitar, det sög men då behövde jag i alla fall inte ladda maskiner! Jaja.

Men idag. Åh. Jag fick stå vid den maskinen jag gillar, allt går i ett så skönt tempo. Pratade med Nadia de sista timmarna, soft. Fick både Havreflan och Semlor och alla var goa och glada.

Denna veckan har varit väldigt bra, food wise. Fick tjocka pannkakor imåndags när jag kom hem, vilken överraskning, så sjukt gott. Och igår åt jag fläsk och potatis hos Mormor och Morfar, också sjukt gott.


Imorgon ska jag, mamma och Mormor till Skene, Kinna och deras tygaffärer, ska bli kul. Sen på kvällen hoppas jag på ÖL.


Kajsa, min Kajsa hittar alltid roliga saker att spendera tid på.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: amäända

Hej! Tänkte svara på din kommentar tidigare, men då var blogg.se konstig så jag kunde inte komma in på din sida. Min blogg har jag fått så genom att ändra i stilmallen :)

2007-03-03 @ 23:30:20
URL: http://pralin.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0