Thank you, God!

Denna dag har gått helt galant.

Vaknade, gick ner till farmor och åt (slapp alltså kämpa med att komma på någon maträtt), gick till jobbet, hade det softaste jobbet igen (jag har gått och blivit en verktygstjej, coolt), Joanna kom och hämtade mig, Tittade på Grey's och annat med Joanna och Per som by the way ska sova här inatt. Känns konstigt och faktiskt lite jobbigt att inte vara ensam längre. Uschja. Imorgon blir det samma visa. Vakna, äta, gå, titta på något och gå till jobbet för en sista arbetsdag denna vecka.

Idag spelade Sverige match mot Nordirland. M lämnade oss på jobbet för att gå hem och titta på matchen, fy skäms! [Nej han skulle tydligen få besök] Men fuck vad dåligt det gick för svenska landslaget. Mysigt var det i alla fall att lyssna på radion, när jag satt där och filade mina bitar. Kändes som att Ralf försökte vara lite stöddig mot Dag. Typ poängterade massa saker, kändes som det var en liten fight in the air. Men men. Himla kul med när Dag skulle säga Healy och det blev med en sån härlig bas HEEEEEALY. Jaja. Vi förlorade, det sög ju. Men än är vi ju fortfarande välkomna till Schweiz och Österrike 2008, känns ju skönt. Kanske ska försöka fixa en biljett dit då?! Någon som vill hänga med?

Nej nu ska jag sova. Det är ju faktiskt en dag imorgon också. Eller som någon gamling på mitt jobb brukade säga när hon kom in i omklädningsrummet: [Djup suck] "Ja, då får vi tack gud för att vi har fått vara här idag också!" Fick höra massa annat om arbetskamrater idag med, typ snusk. Kul och jobba med sånna tanter som bara berättar, haha. =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0