Sunday was filled with agony

Hallo!


Usch, hela gårdagen kände jag en känsla i magen, den var obehaglig. Gråten i halsen också. Evelina, Fanny, Ida och Sarah kom och fika, drack lite te och åt varma mackor.
Sen när de gått hem kände jag att jag verkligen behövde gråta, men det kom inga tårar.

Men när jag vaknade idag på morgonen kände jag att känslan låg kvar, jag behövde verkligen få gråta, kan inte redigt sätta fingret på vad det var men säkert någon härlig kombination. Grät konstant från klockan 11 till klockan halv två så jag skulle åka till jobbet och som tur fick jag slut på tårarna.
Mamma och Pappa ringde från Malaysia, ville uppdatera läget lite, de blev ju så klart oroliga när jag störtlipar i telefonen. De berättade om att de haft en grön mambaorm under bungalown och sett en jätte sköldpadda när de snorklat och allt jag svarade var med gråt. Kan inte varit kul för dem.

Sen när jag gick till jobbet var allt okej igen, skönt. Behövdes bara gråta lite. Var på verktygsavdelningen idag, hel skumt men soft arbete.

Nehej, nu ska jag snart sova.




Lisabeth hade lite svårt att bestämma vad hon skulle äta, frågar om råd:

Jag - Vad fan ska jag äta till middag?
Evelina - Köttfärssås och Spaghetti är alltid gott

Jag - Jag har lite svårt att bestämma vad jag ska äta, några förslag?
Joanna - Köttfärssås och Spaghetti är ju ganska lätt och det har vi la alltid hemma

Jag - Mamma, jag får panik, vad ska jag äta?
Mamma - Det finns nog lite köttfärs i frysen, och spaghetti finns i skafferiet

Jag - Sen jag kom hem för typ en timme sen har jag ätit två mackor med strössel, två chokladtryffel, massa skinkbitar, cornflakes med mjölk och jag vill bara ha mer, Vad fan ska jag äta mer?
Niclas - Köttfärs och Spaghetti är gott!


SERIÖST, är Köttfärssås och Spaghetti the shit eller?!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0