Restless and some dealing with memories

Hello!

Dagen har varit...hm...rastlös, seg, fläsk-och-fetto-dag, sjukt kul, överraskande, knäckande, ja och massa annat.

Började dagen med att sega vid datorn och tvn. Hämtade sedan sarah och om våra bravader på mataffären kan du läsa här. Slutade med att vi köpte taco och godis som vi åt.

Som vanligt så såg godis skålarna ut så här, gissa vilken som är min och vilken som är Sarahs?


image52



Efter maten så kollade vi på "Grey's Anatomy" som jag spelat in åt Sarah. Sen kom eve och vi var så sjukt rastlösa som vi förmodligen läst om i Sarahs blogg. När vi till slut gjort Thaipancake så slår vi oss ner vid Girl, Interrupted. Där hetingen Jared Leto är med, usch han är såååå snygg. När jag googlade honom nu så hittade jag detta; "He landed a role as the object of Claire Danes' affection on the cult hit teenage drama, My So-Called Life. Millions of girls began hanging Jared Leto posters on their walls." Och jag tänkte bara - Me and my sister was two of them. Vi älskade serien och han. Usch har lust och titta på det enda inspelade avsnittet vi har kvar av det i morgon.

image54


Men ni förstår väl varför?! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Haha.

Efter vi, jag i alla fall, har dreglat klart för stunden så, helt plötsligt och mycket förvånat ringer min mobil sådär vid elva på kvällen, vem kan det vara?!

Blir så glad när jag ser att det är Sebbe...Han är full och pratglad, så himla kul och prata med han. Men det gör att man saknar honom, Kajsa, Stine, Tobbe. London, mitt älsklingskollektiv (det innefattar inte en viss person) och tiden vi hade där tillsammans, in good times and bad times. VI tävlar i "Smala Sussie" klassiker typ som "Jag höll på att knulla ihjäl mig där ett tag...men det löste sig!" "Jag kan säga som så.....hade inte du rött hår innan?" "Skulle du kunna ta bort den dära, det ser så äckligt ut...Tack" "Pölsa, det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa!" "Fyra bara, det skulle ju vara fullsatt" "Fan också, jävla oflyt hela tiden". Ja, ni som sett filmen förstår vad jag menar, vi hade sjukt kul. Vi pratade om allt annat också, åh vad jag saknar tiden i London nu. MAH!

Usch vad jag saknar dem.


F?rsta kv?llen i nr.19

image53

Ett av Sebbes sjukt roliga infall

SEBBEEE

Dagen efter fick han dåligt samvete och fixade denna fina skylt

Sebbeeee

Några av de legendariska hissbilderna

Hissbild 3

Hissbild 2

Hissbild 1

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sandra

Hittade dig via Bloggportalen.se, ville bara säga att det är något med din blogg som är fint :) Fint och ovanligt. Fortsätt så :)

2007-03-18 @ 14:42:50
URL: http://www.rockgrodan.com
Postat av: kajsa

gaah, nu langar jag tillbaka till hosten!

2007-03-21 @ 13:37:31

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0