I feel the urge too cry

Igår och början av dagen har jag haft ett behov att gråta. Hatar när den känslan kommer. Vet lite varför men det är oftast det är en del platser som är tomma, där man inte kan komma på vad som ska platsar där. Typ om man ser det så här: en tårta och just nu symboliserar de olika tårtbitarna Jobbet, Familjen, London, Resa och sen är det en del som är liksom tomma fast de gör lika ont och stör lika mycket som de andra fyra.

Vet att London är en ganska stor bit för sedan Sebbe ringde i lördags har jag saknat honom och de tre andra vapendragarna Kajsa, Stine och Tobbe sjukt mycket. Vår tid där, vår sunkiga lägenhet, snacken, festerna, bråken och skitsnacket. Jag saknar allt.

Man har ju en period då man stör sig på allt och alla i familjen med, igår var en sån dag. [Förstår inte varför ni gjorde så? Så onödigt] Usch, vad man stör sig.

Jag vill resa och inte jobba men jag måste ju jobba för att kunna resa. Men jag vill inte.

Och idag vaknade jag, gick upp, men när jag höll på att göra frukost så kände jag att hela kroppen satte igång med ett yrsel anfall, var tvungen och springa till sängen. Illamåendet kom strax efter. Så jag är hemma idag. Hela huvudet är så efter idag.

Blir att titta på film idag, skönt. 

 





image61



image62
- "Blir du blöt nu Farfar?"


S? som i himmelen


Ripley's game

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0