Easy is wonderful

Okej, detta har varit typ världens softaste dag på jobbet. M typ tittade på mig och alla maskiner säkert 5-10minuter innan han bara, "Vart ska du göra då?! Hm!" "Nått lätt" - sa jag. Och så fick jag sitta och borra ett hål i massa bitar med en pelarborr, skit enkelt och det gick så snabbt allt. Menar det är roligare när man ser resultat direkt. [Tack M] Sen är det ju bara 6 timmar med för sen är det städning i 2 timmar, också så himla soft. Jaja. Det är så härligt på fredagar på jobbet för att är så snälla och glada.

Nu sitter mamma och pappa på flyget till Malaysia, pust. Jaja, de kommer få det var tror jag men lite avis är man ju, vill med åka. Men nu har sparadet kommit igång på riktigt, i och med att den härliga månadslönen på 12 000kr (efter skatt) har kommit denna soliga, underbara vårdag, Sjukt härligt.

I måndags spelade jag in "100 Höjdare", och tittade på det igår tillsammans med Sarah och Adisa, gud det var så sjukt kul. Det är det ju alltid, men seriöst älskar du inte Edwin Jonsson, så tycker jag synd om dig! Tänk och ha honom som morfar, gulligt! Självklart skulle jag aldrig vilja byta min gos-morfar, men ändå. 
Se bara på honom!

image88

100 Höjdare - Avsnitt 3



Hittade "Nunchuck" på Urban Outfitters hemsida, så kul! Kom och tänka på Napoleon Dynamite.

Är förvirrad är det Numchucks eller Nunchucks?

Kajsa & Stine kom och titta på Napoleon med mig, NU!

image90



Lyssna här på underbara 50-tal


Day-o, Day-ay-ay-o
 Daylight come and me wan' go home 
Day, me say day, me say day, me say day 
Me say day, me say day-ay-ay-o 

Daylight come and me wan' go home 

 Work all night on a drink a' rum 
Daylight come and me wan' go home 
Stack banana till the mornin' come 
Daylight come and me wan' go home 

Come, Mister tally man, tally me banana 
Daylight come and me wan' go home 
Come, Mister tally man, tally me banana 
Daylight come and me wan' go home 
 
It's six foot, seven foot, eight foot BUNCH! 
Daylight come and me wan' go home 
Six foot, seven foot, eight foot BUNCH! 
Daylight come and me wan' go home 

 Day, me say day-ay-ay-o 
Daylight come and me wan' go home 
Day, me say day, me say day, me say day... 
Daylight come and me wan' go home 
 
A beautiful bunch a' ripe banana 
Daylight come and me wan' go home 
Highly deadly black tarantula 
Daylight come and me wan' go home  









It's six foot, seven foot, eight foot BUNCH! 





Daylight come and me wan' go home 
Six foot, seven foot, eight foot BUNCH! 
Daylight come and me wan' go home 
 
 Day, me say day-ay-ay-o 
Daylight come and me wan' go home 
Day, me say day, me say day, me say day... 
Daylight come and me wan' go home 
 
Come, Mister tally man, tally me banana 
Daylight come and me wan' go home 
Come, Mister tally man, tally me banana 
Daylight come and me wan' go home 

 Day-o, day-ay-ay-o 
Daylight come and me wan' go home 
Day, me say day, me say day, me say day 
Me say day, me say day-ay-ay-o 
Daylight come and me wan' go home



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0