All the small things

Tjohoo!

Lite kort uppdatering om min dag:

Jag jobbar tillsammans med Markolioo, Michael Jackson, Zorro, Shakira och Bruce Lee och Usama Bin Laden, det ni!

Ida har kommit fram välbehållen till Thailand, hon gillade presenten från mig och Sarah, det var ju tur!

Jag boxade som fan idag på min säck och har använt samma muskler på jobbet idag så imorgon är de pain i handlederna, det lovar jag.

Har lust att åka upp till Rosenlund imorgon och träna, får se hur det känns imorgon, hehe.

Idag var det så sjukt fint väder så jag ville bara ligga och sola, men det är ju för tidigt ännu.

En sak slog mig igår, jag kommer att vara ensam hemma i 2 veckor, buhu, fast skönt på ett sätt.

Sjukt mycket omarbete på jobbet, vill jag lova. Ibland hatar man sitt jobb.



SUCK!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0