Migraine

Fick sån feting migrän idag, usch och blä. Men jag kan förstå varför.

Jag tror jag har fått ta över arbetsledar-rollen. Förra veckan bossade jag runt på Martin. Igår fick jag sätta en sommarjobbare och Ayad i arbete. Idag när min huvudvärk eskalerade ber de mig att visa Ayad hur man kör typ tre maskiner och kontrollera varje bit. Jag frågade "Är inte det ditt jobb?" fick svaret "Jo, men jag har lärt upp så många redan!" Men hallåå? Du får typ två-tre tusen mer än mig i lön för att du ska göra det. Blir man sur eller? 
Ayad är den mest finförnmnda person jag vet. Han är liksom för bra för detta jobbet. Allt jag berättade sa han typ "men jag ska inte vara här så jag behöver inte!" Blev så lack så jag var en sån bitch mot honom och alla andra. Runt 9 var min migrän fulländad och jag sa till att jag måste gå hem, fick en kram =) Jag är faktiskt "glad" att den kom idag så jag slapp handskas med mansgrisarna.

Vill man ha sommarlov nu eller? Sarah softar på Vätterstranden och Evelina är uppe i Göteborg och leker på Liseberg. Okej Ida jobbar med men hon har sommarlov!


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0