Yesterday

Tjipp och välkommen till HAJK!

Igår softade jag på dagen och på kvällen umgicks jag med Evelina och Erik. Vi åkte upp till Jönköping för att avnjuta lite mat på piren och sen se på Harry Potter. Vi kom till piren vid 7, fick bord tio över sju, fick beställa tjugo i åtta, fick vår mat vid fem-över-halv nio. Vi var lagom hungriga då. Lite sura var vi allt. Vid kvart över nio hade vi köpt biljetter till den nya Harry Potter-filmen. Johan och Danne var redan där. Vi kom, vi såg och vi gick. Harry Potter är bara för go. Jag blev helt uppe i det och ap sugen på att läsa de andra böckerna, jag slutade nämligen på halv tvåan. Efter bion åkte vi hem till Danne och drack några öl och rökte vattenpipa. När jag kom hem runt 3 tiden var jag bara tvungen att kila upp och hämta Harry Potter och fången från Azkaban som den tredje boken heter.


Snart kommer flickorna hit och vi ska bestämma vad vi ska göra imorgon.

Tjipp och Hej.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

jag ar lie besatt just nu, har last om alla bocker. sista kommer i helgen! jag vet ju vad jag kommer gora hela nasta vecka..

2007-07-17 @ 18:15:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0