Work work work

Ahapp nu har man kommit tillbaka.

Det tog inte mer än 1 minut innan jag ångrat att jag bara tog två veckor semester

Det tog 15 minuter innan M började tjata om att jag skulle satsa på Amigo, att jag skulle gå ut med honom och ge honom en chans.

Det tog en halvtimme innan Amigo frågade "När ska vi gå uut?"

Det tog 31 minuter innan jag var tvungen att komma på någon sorts vit lögn och le lite.

Det hade gått två timmar när Amigo sa "Jag behöver en tjej här hemma med!" Jag försökte kämpa ihop att han kommer kunna vara tillsammans med hans "Mamasita" om de bara kämpar för det.  

När ca. tre timmar hade gått hade jag bytt maskin två gånger och inget hade funkat så nu hjälpte jag de andra.

Det hade gått tre timmar när jag fick höra Ayad tjat om att hans fru ska få skriva på ett kontrakt på diskning.

Efter tre och en halv timme säger ledaren "Vi har instrument så vi lämnar känslorna hemma!"

Det hade gått fyra timmar då jag sett sju bilder på olika tjejer alla tillhörande mina manliga vänner Ayad, M och Amigo.

När åtta timmar och fyrtiofem minuter gått var jag helt slut, ont i fötterna och trött i skallen.
Jag åkte till Statoil och handlade popcorn och cola som jag avnjöt hos Evelina och Erik.


Dag två efter semestern börjar snart, ska bara äta en Corn Flakeskaka och lite mat innan. Yes.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0