Poolparty

Har precis kommit hem från Habo och Munkaskog där tillbringat natten med Evelina, Ida och Micke plus massa andra roliga människor. Vi åt, drack och hade simtävling och samtalade. Micke är en väldigt bra värd. Alla var lyckliga och glada. Jag fick sova i Mickes säng, som vi flyttat in till gästrummet där Evelina och Ida sov, så vi fick sova tillsammans. Det var väldigt skönt och mysigt.

Nu har jag lite ångest för att imorgon börjar jag jobba efter två veckor semester. Men men det ska väl gå det med. Nu ska jag nog bara slappa,se en film, äta chips, kanske ta en liten promenad och försöka få med mig lite människor ut och ta ett nakenbad ikväll. Det skulle bli ett sånt bra avslut på min semester. Men alla ska jobba tidigt imorgon.


Tjipp och hej.

Jag, Evelina och Ida

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0