Nervous

Det börjar närma sig nu. Fan. Blä. Usch. Fy. Det känns värre nu än typ första dagen. Jag är sjukt nervös och helt cp i hela kroppen. Men ordnar nog sig direkt när jag kommer dit och får kanske en cigg av någon.

Jag undrar:

- Var gör ni mina vänner idag?
- Tog Micke lägenheten?
- Ska vi åka till Liseberg på lördag?
- Har Erik och Johan haft det bra, kom de hem okej?
- Ses vi inte förens fredag igen?
- Är det bara jag som är sugen på Köpenhamn någon helg framöver?



Tjipp och hej. Nu ska jag äta kyckling och ris.




Det var visst kyckling och nudlar och det var sjukt gott.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

vad gjorde dina vänner igår? jag jobbade, sen åkte jag till dig och lånade två filmer för att sedan åka ner med dem och titta på den ena med ida.
Blir det liseberg på lördag? Det hoppas jag!
Någon som är sugen på köpenhamn? självklart, men låt oss hitta en helg :)

2007-07-31 @ 11:07:28

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0