Just today!

Dagen har varit som en vanlig dag typ. Jobb och vila. Idag på jobbet fick jag lära mig lite spanska så som "Me gustas" "Te extrano" "Yo me llamo Lisabeth". Jag hoppas det betyder det han sa att det gjorde! Haha.
 
Sen idag var måttet rågat, jag orkade inte vänta på min iPod längre så far min tracked it down och såg till att jag kunde komma och hämta den idag. Så det gjorde jag så jag har spenderat en stund och lägga in lite ny musik och så där. Var förbi Sarah på Lindex också, jag var så sjukt trött och det var liksom som att jag somnade jämte kassan i väntan på att kön skulle ta slut för jag liksom stod där i säkert tjugo minuter.
Hittade "The Girl Next Door" på coop också så jag köpte den, det var så länge sedan jag såg den. Han är så sjukt snygg, mumma. Älskar när lillkillen blir helt hög och tar på alla =)

Imorgon är det samma visa.

image199




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0