Dreams

Just ja, jag hade glömt bort att jag har drömt sånna sjuka drömmar inatt

Första

Jag står vid S1305 maskinen på jobbet och allt är så jobbigt för hela maskinen är fylld av blodiglar, så spindeln och magasinet kan typ inte ta sig runt och borra hål i biten och spånet som kommer ur maskinen ser ut som typ tjcoka fjädrar som man har i madrasser eller typ sånna där makaronsnöre till skorna och helt plötsligt börjar de leva och bli läskiga djur också. Skit äckligt. Jag vill inte stå vid den maskinen mer. Haha.

Andra

Vaknar i drömmen av att pappa sträcker fram telefonen till mig och i telefonen hör jag Alma Doolks röst. Vi pratar lite, eller jag frågar ut henne om Barcelona. Hon var i Barcelona när vi pratade och var på väg hem, i slutet av samtalet var hon hemma i sitt hus på marielundsområdet. Anledningen till att hon ringde var tydligen att hennes bror skulle ta körkort och hon hade kommit på att hon också kanske skulle börja att övningsköra och kanske fixa körkortet innan hon åkte tillbaka till Barcelona om tre veckor. Jag sa till henne att det kunde bli lite tight men att hon kunde prata med pappa. Konstigt att hon inte gjorde det direkt eftersom han svarade. Sen la vi på.


Det är konstigt vad man kan drömma egentligen. Haha.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Hemliga killen

Oh!
Jag kör exakt samma maskin på jobbet jag me!
Ha de gött och arbeta ödmjukt!

2007-07-05 @ 22:58:29
Postat av: Alma

haha. Inte illa. =) jag kan vara lite forvirrande ibland!

2007-07-05 @ 23:01:21
URL: http://thesoundtrackofalma.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0