Work, work and work

Hello!

Idag har jag jobbat min tredje dag på jobbet, yeah. Okej, det är tråkigt, det gör ont i kroppen och mina öron tar stryk, rädd att mitt braiga öra blir sämre, illa. Men alla är så goa. Vissa saker blir bara pinsammare! (De som har läst tidigare inlägg kanske förstår vad jag syftar på. Står inte ut med sådant =) )

Träffar och hör typ inget från mina vänner, det går ju inte i och med att vi liksom går om varandra, kan ju inte direkt ringa när jag kommer hem klockan halv elva. Träffar till exempel Adisas pappa mer än vad jag träffar Adisa, det är väl kul på sitt sätt, men uppskattar mer och träffa Adisa =). Blir nog bättre nästa vecka, men tills dess får ni lite information om min vecka av att läsa här. Men i helgen ska jag träffa er alla, vill jag åtminstone.
Lär A lite mer svenska varje dag och jag glänste med mina serbo-kroatiska kunskaper idag. Tack Adisa för att du lärt mig så bra. Imorgon är sista jobbdagen denna veckan, känns skönt. Vila på fredag, lördag och söndag. Måndag börjar jag klockan 6, Ah!

Äntligen har jag fått mina hörlurar med radio i till jobbet, underbara P3, I love! "Christer" och "Deluxe" så underbara program.

God natt, nu ska jag läsa i min bok, "Elva minuter".

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0