Unpleasant

Herro!

Idag är en himla obehaglig dag.

Igår innan jag gick och lade mig sa mamma att mormor kanske ringer och vill att jag ska köra morfar till läkarstationen om han inte kan andas, okej säger jag! När jag ligger i min säng och ska sova får jag för mig vad som kommer hända om jag inte vaknar av att mormor ringer, jag får typ panik.

Så drömmer jag självklart att jag, mormor, morfar, farmor, farbror och Joanna är på ett hotell och mormor ska ringa mig när morfar inte kan andas så jag kan komma och hjälpa till. Jag sover. Nästa "scen" i drömmen är jag hos farmor och hon berättar att hon inte fått tag i mormor och morfar på flera dagar, och att hon sa att de sov senast hon var inne där. Nästa "scen" är det uppenbart att de är döda, fast de har typ dött av att det var så varmt från elementet, ja helt sjukt. Men det hade blivit för torr luft i rummet och då kunde inte någon av de andas, men mormor hade ringt till mig säger farmor (ingen aning om hur hon vet det men men).
Så när jag vaknar får jag ju för mig att mormor har ringt och att morfar har dött i och med att jag inte vaknade av telefonsignalen, får typ ångest.

Går upp och ringer mamma, frågar hur morfar mår. Han mår bättre idag sa hon. PUST. Berättar om min dröm.

Sen går jag in till kontoret, där pappa sitter han ställer sig upp och ba "Lisabeth, Jag älskar dig!" "Okej?! Öh, Jag älskar dig med" Så berättar han att någon har blivit påkörd av tåget i vaggeryd, usch så obehagligt. Ingen vet vem det är.

Himla obehagliga dag!

Fast en grej har varit bra idag, jag ringde Stilexo igen och jag ska dit imorgon och prata med produktionschefen. GÖTT. Måste ringa Kinnarps och Stadium med, usch det är obehagligt med. Hatar att ringa folk, HAHA.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner till Värnamo.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0