Folks, jobs and crap.

Okej, Jag har de stördaste föräldrarna! (kanske inte men ändå)

Jag vaknar idag av att de spelar klassisk musik på högsta volym, mitt huvud nästan studsar på kudden för det vibrerar så i väggarna när de kraftiga partierna i låtarna kommer igång. Jag vet att det är bara för att jag ska gå upp!! De körde nämligen samma taktik när min syster var i denna åldern. Jag blir förbannad och envis som jag är ligger jag kvar i sängen och plågas! Pain pain, i öronen, snart tar också huvudet stryk, migränen kommer klampandes! Hata. går upp på toa och smäller i alla dörrar jag kan och ger mor och far bitchblicken utan att säga något . Lägger mig i sängen igen och somnar om. Titt som tett kommer de in och ber mig gå upp, tills klockan är 3 och mamma kommer in och skäller på mig att jag långsamt går mot självmord, herregud människa, vaddå ta i!!! Har plågat dem massa idag nu, pratar inte med dem och så, ja jag är en tönt, jag är en trottsig tonåring, men whata hell, I LIKE IT!


Jag vill ha ett jobb, ge mig ett please. Jag blev helt plötsligt jätte sugen på att åka till Island och jobba, så jag har sökt jobb där, fy vad kul! Önskar någon kunde hänga med dock. Vill ha pengar nu så jag kan ut och resa, gillar inte Sverige. Men resa världen runt blir det 2008, längtar. Måste komma på önskeplatsen med, där jag ska vara på min 20årsdag!

Nehepp, ska väl försöka skaffa mig ett liv! Se någon film eller något.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0