Bang bang orangutang

Jobb, besök hos mormor och morfar, hem, vila och iväg till Evelina.

Några av tjejerna kom. Adisa och Amanda hyrde " The BreakUp"  men den hade ju många av oss redan sett så jag och Fanny åkte ner igen och hittade "Bang Bang Orangutang". Har velat se den filmen ett bra tag och äntligen var det dags, jag tyckte den var så sjukt skön, färgerna och Mikael Persbrandts sett, åh verkligen störtskön. Helt klart en ångestladdad film, börjar med att Mikaels rollrigur kör ihjäl sitt eget barn. Men det fanns ställen då man skrattade rejält. Sen blev det dags att gå hem.

Imorgon ska jag och Adisa dra kosan till Växjö. Inte hemma för sent hoppas jag, ska titta på "Casablanca" med pappa, kanske mamma med.



Bang bang orangutang

Bang bang orangutang, nu är dom onda borta.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0