A gone lake

Ja, idag har jag varit i Växjö. Jag och Adisa tog bilen runt 11-tiden och var väl där runt halv ett. Tittade runt, verkade vara en trevlig skola. Gick och tittade på Polishögskolan, de hade någon uppvisning och sen gick vi in på SVT, mysigt, sommarminnen upplevdes, se mer på min bilddagbok. De små barnen fick vara med i ett Bobster program, vet inte om ni vet vad det är men det var kul och se när en liten kille stod och pratade för första gången framför kameran, hihi. Var hemma runt halv tre- tre tiden.

Satte mig tillsammans med pappa och tittade på "Casablanca" en sån klassiker som ingen kan ha kunnat gå miste om att hört om eller sett. Har inte tänkt på det innan men Ingrid Bergman är så sjukt vacker och Isabella är himla lik sin mor. Åh vill se den igen snart.

När filmen var slut zappade jag lite och hamnade på "When a man loves a woman" och den är ju med så himla sjukt bra, vet inte hur många gånger jag har råkat komma in på den på tv, JUST på samma ställe, men det gör inget för det är det bästa, slutet, gråter varje gång...ahh!

Sen gjorde det ont i min resetarm för mamma och pappa bokade en resa till Kuala Lumpur i mars-april jag vill med!!! Men de vet inte om den är deras ännu, för jag läste deras papper och såg att det står bokningsförfrågan, och det hade de inte sett. Hehe, men men de kommer nog få den i alla fall, sjukt billig var den i alla fall. 11 000kr, sjukt billigt för de två.

Nehe nu är det nog dags för mig att sova, back to work tomorrow.




Here's to you, kid

...Here's looking at you, kid.


Kiss me.

Kiss me. Kiss me as if it were the last time.


Of all gin joints..

Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she had to walk into mine.
Round up the ususal suspects

Round up the usual suspects





Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0