A day like every other

Helluu!

Dagen har varit helt vanlig, tv, jobb och sen data och snart sängen. Hade inte mycket att göra idag för en människa hade hand om trummlaren och tvätten så jag fick bara stå och mata bitar, men det gick ju det med. Sen vid halv elva när jag skulle gå hem så var jag tvungen, eller jag kände mig tvungen att lära upp en tant min maskin, för hon såg så frågande ut när Mario och Ivan skulle förklara för henne och de gjorde det alldeles för snabbt. Så jag var inte hemma förens vid typ tio över elva.

Imorgon är det same old, same old.


Ni som läser får jätte gärna kommentera mina inlägg, det är ju alltid kul.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

2007-01-30 @ 10:30:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0