Old generation

Ibland märker man verkligen att man jobbar med folk som är äldre, en helt annan generation. För några dagar sedan så typ "klankade" de ner på homosexuella. "Det är inte normalt!" "Det är bara bögar överallt!" och bla bla bla. Jag satt tyst och suckade, och sa till slut "Vilka åsikter ni har!"
Idag inträffade samma sak fast i ämnet tatueringar, jag hann inte säga att jag har en själv innan det var typ försent, innan de typ kläckt ur sig alla möjliga saker. Typ "Hur dum i huvudet får man vara att göra det när man är så ung?" "Varför?, det är inte normalt"  STOR SUCK!

Nej snart bär det av till Jönköping där ska jag, Ida och Sarah äta gott på Åtta glas och jag ska shoppa lite för jag har äntligen fått min efterlängtade lön. Yeah man!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0