Facking meeting

Hello!

Idag sov jag hårt på morgonen och ville inte gå ur sängen, det var verkligen jätte jobbigt. Med ont i revbenen är man inte så jätte uppåt, så alla på jobbet trodde att jag var rädd för jag skulle stå vid den maskinen jag stod vid, A "Det är ingen fara, jag ska visa dig så många gånger det behövs!" Men jag hade verkligen bara ont i revbenen. Fast jag tycker verkligen inte att stå vid dessa maskinerna, ångrar att jag sa att jag ville stå vid den linen, blä!
Säger som en av fixarna "Helvetes jävla piss fanskap till bana" som han skrek åt banan idag. Varför ska jag gå i A's bana, varför inte i någon av de andras. Jaja. Too late.

När jag skulle börja plocka ihop så kom alla och sa att det var fackmöte som alla var tvugna att vara med på, jag är inte ens med i facket men jag fick gå i alla fall. Det tog lång tid, 45 minuter, alla var typ osams, folk var högljudda och störda. Usch så onödigt. Kom hem typ tjugo i tre, blä.

Nu ska jag vila som attan och titta på film och sticka.

Vi ses!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

facket är skit. gå aldrig med där. haha.
vad stickar du för nått?

2007-02-20 @ 19:24:57

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0