Don't you worry

Det känns som att någon har stampat på mitt ena revben och kickat mig i sidan. Idag haltar jag och kan inte skrattar och knappast andas. Alla skyller på att jag har boxat, men herregud jag gjorde det inte med det benet och verkligen inte med revbenet. Det knakade när jag vände mig i natt, kan vara det, det tror jag mest på!

Mamma fyller år idag. Så folk var här och grattade. Jag jobbade mellan 6-14, surt, men det gick bra. Nu har jag bara fem dagar kvar tills jag är ledig igen, det är något som suger minsann.

Grattis

 
Var hos Joanna fredag-lördag. Vi skulle gått på bio, men eh, vi var bara hemma och såg "The life of David Gale" , den är så himla bra! Provade en klänning på MQ, kunde inte sluta tänka på den så jag bad Joanna köpa den idag. Älskar den!

Klänning







Hush little lady, don't you worry
This is the end of a beautiful story
Sleep through the night until tomorrow morning
New great adventures are waiting shortly


Hush little lady, don't you worry
This is the end of a beautiful story
Sleep through the night until tomorrow morning
New great adventures are waiting shortly


Hymn - Salem Al Fakir

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0