Omättlig

Usch, idag är en sån där dag då jag kan vråläta vad som helst, nej inte vad som helst. Men verkligen vräka i mig konstant hela tiden. Helt galet. Var så sjukt sugen på pizza idag med, men men, jag sa stopp. I cancelled my pizza delivery Sarah och bet i det sura äpplet, väntan tills torsdag.

- Spätta med potatis
- Kexchoklad
- Zoo-påse
- Dubbelmacka och yoghurt
- Ostfralla
- Två chipspåsar (okej de är inte slut, men näst intill)

Och det är inte så att det tar hela dagen och äta den dära kexchokladen eller zoo-påsen, tog nog 2minuter styck.


Sen måste jag säga att jag har skrattat så jag gråtit TVÅ gånger idag på jobbet. Det var länge sedan. Först handlade det om en liten fjäril och sedan om en DVD-spelare, låter extremt kul va? Det var de =)


Sen över till min extremt sjuka älskare, det är såååå synd om honom. Medans förra veckan när jag hade samma sjuka plus feber så lät det från honom "Äsch, ryck upp dig, ska du inte gå till jobbet imorgon heller?"
"Ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni har inte varit Fidde när han är sjuk" Jaja. Tacka gud för det, verkar himla jobbigt. Undra om man kan dö av täppa i näsan?


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

usch igår var det jobbigt. 4 timmar och 8:a stygn sen va den ute. Fick sy på tre ställe.
De försökte dumförkla mig när de frågade om jag var säkert på om jag hade satt in någon. hallå? Jag skulle inte gått dit annars.
Till slut hittade de den i alla fall, den hade börjat växa in i min muskel i armen så de gjorde väldigt ont att ta bort den. Annars brukar de gå på 10 min sa de. Så idag är jag hemma eftresom att jag inte får anstränga den, kan inte ens knäppa byxorna..haha

kramar Johanna

2007-12-19 @ 09:19:09
URL: http://www.johannnaee.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0