Laddad

Ohh, jag är laddad för ikväll, Lars Winnerbäck i idrottshuset. Laddat idag med att lyssna på massa Winnerbäck låtar idag på jobbet. Jag är dock lite trött. Slutade jobbet igår klockan 22.30, cyklade hem till min sugarpie och så skulle vi sova direkt, mina order, men eh, det blir ibland svårt...jag kan aldrig vara tyst och sova. Men men, somnade väl vid 2-3, upp klockan kvart i 6 and off-to-work och jobbat tills 14. Pust. Fidde, han är så snäll, han, skjutsar mig till jobbet o hem från jobbet =) Slapp cykla en cm idag. Så lat man blivit.

Idag har jag kommit på någon att gömma 8st bitar under en maskin, jag kan inte fatta varför och sen har jag verkligen lärt mig uppskatta mina arbetskompisar, de är helt störtsköna. Glad att jag hamnade i det skiftet.

Imorgon ska jag bara slappa och bara se massa massa "my so-called life" avsnitt, heja!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

ha det så roligt :)

2007-12-06 @ 15:08:55
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Johanna

Mysigt att
inte sova själv =)

Kramar Johanna

2007-12-06 @ 17:04:40
URL: http://www.johannnaee.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0