Julklapp

Igår jobbade jag sista dagen innan jul och nyårs-uppehållet och fick en julklapp från jobbet...jag blev helt jävla chockad när jag öppnade.

Någon som har lust att gissa vad det är i detta paket?


image301




Över till en mindre rolig sak. Jag, Pip och Fidde stod och pratade på jobbet, så säger jag något dumt och puttar till Pip lite på axeln, sådär på skoj ni vet. Då puttar Pip tillbaka på mig och jag faller bakåt ner i cementen. Jag fick inte ont i rumpan eller låret som jag landade på utan i knät som var längst från backen och i huvudet av smällen.
Alla blev så chockade att ingen minns vad det var vi egentligen pratade om innan jag blev puttad. Fidde och Pip är överens om att jag sa något dumt till Pip, men jag vet inte om jag kan hålla med. =) Till saken hör att det är inte så att jag har sämst baland utan jag stod och korsade benen. Men galet vad vi skrattade precis efter det hände. Men senare på kvällen så har jag lite känningar i huvudet, så också idag. =(

Vad har du på ♥ ?
Postat av: kajsa

en hast?
aj! mar du battre nu?

2007-12-21 @ 18:08:28
Postat av: adisa

hjortben`?

2007-12-24 @ 21:59:40
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0