Hsbc = fitt-bank

När jag bodde i London så skaffade jag ett bankkonto där och det kan jag ärligt säga var det dummaste jag någonsin gjort. Bankkontot har kostat mig mer pengar än vad det har bevarat.
 Sen i september i år har jag inte fått några mer brev från dem och jag hade hoppats på att det var över, att de stängt mitt konto men, i måndags kom detta brev.




image296





Hela brevet stör mig men något som stör mig ännu lite mer är att det står att jag måste höra av mig inom sju dagar, men hallå det skickades från London den 5e december och jag fick det den 10e, jag har redan förlorat 5dagar på det. ÅHH.


För ni som undrar

£0.19 är 2.50kr.


Det kostar mer för dem att skicka brevet hit till mig i Sverige.


Kajsa eller Stine om ni läser detta, snälla snälla vill någon av er sätta in £0.20 på detta jävla konto så jag blir av med det?! Det skulle vara så himla snällt.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0