Tragical

Jag är en väldigt väldigt tragisk människa. Igår pratade och tänkte och kollade upp sjukt mycket om vår resa som vi ska göra nästa år till asien. När jag gick och lade mig i sängen för att sova ville jag hellre gå upp på vinden och ta ned min ryggsäck och provpacka den eller bara ha den ståendes i mitt rum som något tecken och push att det ska hända. Även idag har jag pratat om resan och kolla massor...så nu har jag och detta är det tragiskaste jag varit med om. Jag har gjort...en sorts "tabell".

Tabellen består av
  • Alla länder vi ska besök står med, i den ordning jag tänkar att vi ska åka (eller som jag vill åka rättare sagt)
  • Månaden jag tänker vi kommer vara där
  • Högsäsong, det vill säga klimat och regnperiod


Erkänn att det är tragiskt och pinsamt...vad är jag för sorts människa?!
Vad ska jag egentligen med denna tabell till? Vem ska se den? Vad fick jag ut av att sammanställa den?

image242



- Herregud, jag är patetisk!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

vilka ska åka?

2007-08-08 @ 22:13:50
URL: http://adisas.webblogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0