Puhh!

Gick inte att publicera igår.


Usch....jag hållt på att städa och rensa ur min garderob med skit sedan klockan 4 idag. Nu är jag klar. Det är skönt ibland att göra det, men det är jobbigt. Det är mycket skit man har alltså! Hittade så mycket som jag inte hade en aning om varför jag har det, varför ligger den där eller vad det är för något.
Däribland fanns

  • En Häagen Dazs-sked från Mallorca förra sommaren.(Fråga mig inte varför jag sparat på den men i alla fall)
  • En liten förpackning toalettpapper som man kan ha i väskan som jag köpte i Thailand förra året.
  • Ett bästa-kompis-halsband för tre. Har ingen aning om vem jag delat med.
  • Min egna Svensk-Tysk "ordbok". Farmor och jag har gjort den.
  • Boken "Fåret Ullrik får medalj". Det är en mysig bok som jag köpte på bibblan när de invigde sörgårdsskolan.
  • Papper från när jag gick på BUP, det får en ju inte precis att må bättre av att läsa det, så jag strimmlade sönder allihopa.
  • Kritask från lågstadiet
  • Ett sjukt skrynkligt papper med säkert 100artister på. Jag och Clara körde en tävling när vi hade en fotolektion i ettan på gymnasiet. Om jag skrev Oasis var hon tvungen att skriva en ny artist på S eftersom det var den sista bokstaven. Och så höll vi på. Och den lappen har jag tydligen sparat. Det är ju synd om mig.

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

haha. tack :)

2007-08-12 @ 18:01:25

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0