New look

Mitt nya blogg utseende...

Är det okej? Ser lite töntigt ut kanske?! Men men. Jag älskar den bilden. Tog den när jag var på Kalas turnén i Varberg för typ två år sedan, bara glada minnen därifrån.
    Dock har bilden används till tråkigare saker också. Jag gjorde typ ett collage när min vän Axel dog och då använde jag denna bilden som bakgrund och sen satte jag in en bild på honom. Förstår inte riktigt nu när jag tittar på den bilden varför jag var så sjukt nöjd med det collaget, men men. För den ser väldigt amatörmässig ut. Inte för att jag inte är amatör men lite är lite pinsamt. Se själva.


image228




Vad har du på ♥ ?
Postat av: evos

jag
gillar
verklgen den bilden från modell bilder i LOndon ha kvar den! eller så kan du ha denna bilden nu
resten av sommarn o sen byta tillbacka=) haha till den bilden du tog i london

2007-08-03 @ 14:10:40

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0