Kräftskiva

Okej igår var det Kräftskiva. Jag och Joanna stod och gjorde pajer och fruktsallad från klockan tre till klockan sju. En paj var misslyckad. Fanny tog med sig en svampstuvningsomelett. Så vi hade ju att äta. Vid klockan åtta var vi klara med pajerna och vi skulle vänta i två timmar på att Evelina skulle komma så vi kunde äta kräftorna. Satt och pratade och åt godis. Vid halv tio kom Evelina med en stor stor brödkräfta och en snaps. Tog några snapsar och så gick jag och Joanna bort till moster Lena och Håkan, som också hade kräftskiva med mor och far, Ingrid och Janne och Agneta och Lasse. Väldigt länge sedan jag kände mig så onykter som jag gjorde då jag gick bort dit och när jag gick hem. Fick två Jägermeister där borta och pratade lite. Har ingen aning om vad jag sa och om jag ens fick ur mig några ord. När vi kom tillbaka hade Sarah gått och de andra gick strax efter jag tagit fram frukstsallad, spillde ner Fannys väska, för att två minuter efter ställa in den. Så gick de. Jag och Joanna satt och snackade och till slut blev vi trötta och la oss i sängen. Mamma och Pappa kom strax efter och kom in och pratade med oss. Mys i mys pys.


Idag känner jag mig lite yrer.


image268


Gjorde jag något fel igår? Snälla säg mig.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0