Klarar man Mount Everest bara för att du har ett par vandrakängor? I don't think so!

Jahopp. Ännu en dag på Dispenseringen. Lite jobbigt idag för man vet liksom inte vad man ska göra och när man bara står och inte gör något kollar alla så jävla elakt på en. Men säg till mig då för fan typ! En händelse som jag bara lackar på och skrattar åt.

Jag och M står och mäter.
M: Så du är Håkans dotter?
Jag: Eh, nej, Rolands!
M: Ja just det, det är ju din farfar som är Håkan.
Jag: Oh nej, David hette han.
M: Ja, men en trafikskola har de va?
Jag: Ja det har de.
M: Då fick du körkort snabbt och lätt!
Jag hatar när folk säger så. Det är ju som att säga att jag får jätte mycket post bara för att "min pappa" är postman.
Jag svarade: Nej inte så värst. Jag kämpade på som alla andra
M: Jaha. Min son behövde inte ta många lektioner, kanske 8-10st. Men det ligger ju lite för honom, han har ju kört moped och sladdat och så lite innan.



Direkt efter jobbet åkte jag till min fars farbror och hans fru, hon ville bjuda på fika och tacka för en blomma som vi tydligen varit med på. Ja gisses när mormor, morfar, farmor, mamma, pappa och jag själv med för den delen blir som farbron jag nyss besökte då blir det jobbigt. Det är så tragiskt. Han fattar ingenting och pratar helt galet. Och hans fru stirrar mer än min farmor. Blir helt matt av att vara där i två timmar.

Snart ska jag till Kina Wook och äta tillsammans med Adisa, Ida och Johanna, sen blir det film.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0