Flags of our Fathers

Nu har jag sett "Flags of our Fathers".

Jag gillar verkligen sånna filmer, blir typ skit ledsen för att det är så sorgligt men när filmen är slut och de rullar igång eftertexterna så får jag en sån känsla av värme som sköljer igenom mig, och jag blir så nöjd och glad när de berättar om huvudpersonerna. Detta är en sån film som får mig helt besatt i några dagar. Söker efter massa information på internet och bara suger in allt. Om man tänker på det, det är helt sjukt. En bild fick tre unga män att resa USA runt och be alla köpa Krigs-obligationer. De blev liksom kända för att de reste en flagga, annars hade de bara blivit en i mängden av alla män som krigade på Iwo Jima.

Nu ska jag äta scones. Hej. 

Flags of our fathers

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0