Dagen

Jahopp. Idag har jag jobbat till klockan 2, och det sög big time. Jag har varit på vårt "kompis-företag" alltså inte på mitt vanliga jobb. Alla var lite snorkiga och var inte så hjälpsamma. Jag ska tydligen vara där nästa vecka med =( Men det är bara att pina ut. Jag saknar till och med Marios förmanade snack om att jag måste gå i skolan och att jag ska sluta röka.

När jag kom hem från jobbet tog jag och Sarah en tripp i samhället och hyrde filmen "Music and Lyrics" , den var ganska dålig, men låten var lite mysig. Sen åkte vi direkt till stan tillsammans med Evelina, Fanny och Ida för att gå på den småmysiga men och så dåliga "Ciao Bella" men oj så söt han var. Hoho.

Imon ska jag jobba på tråkstället igen och sen ska jag på en härlig fika hos min fars faster, Hallelulja. Tur väl är att Mamma, Pappa, Mormor och Morfar kommer med så det är några normala.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0