Champagne

Efter att pappa brutalt mördat säkert en hel generation med mördarsniglar, jag hemsk som jag är stod och tittade på medans han först dränkte dem i sprit och sedan tände på. Jag har aldrig haft medlidande för sniglarna när jag cyklat över dem eller något men nu kände jag att det var faktiskt hemskt. När jag sa detta till honom så sa han, "Tyst, nu ska vi inte tänka!" När de låg i hinken så lät det precis som levande kräfter i en hink, du vet så där smattrande ljud.

Så fick jag ett glas Champagne av min mor nu och så säger hon "Sätt glaset till örat". Det låter typ som bubblor som kommer upp till ytan liksom. Hon bara "Det påminner om något!" Haha. Hon syftade på de nu döda mördarsniglarna i hinken, tror jag.

Usch så tragiskt.
 
Nu ska jag avnjuta min Champagne och städa klart mitt rum.


Sniglarna

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0