Questions

Trodde jag skulle ha en slappe dag idag, bara ta det lungt och se en film eller något, men icke. De ringde från Stadium och ville att jag skulle komma vid 2 och deras ord är min lag, neeee. Men det ska bli skit kul! Får se om alla är lika bra som innan. =)





ÅHH, jag måste inte, men jag måste!


Du som läser ska svara inte jag!

1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när och varför "träffades" vi?

4. Tycker du om mej?

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

12. Hur bra känner du mig?

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Svara på frågorna i kommentarer! Do it and do it NOW! HIT IT!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

1. Vem är du?
Adisa
2. Är vi kompisar?
JA!
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Eh i sjuan. fast ja umgicks inte me dej förren ettan typ. konstigt me tanke på att vi inte går i samma klass nu eller så. men det är bra, då vet vi att vi alltid e vänner =)
4. Tycker du om mej?
som fan

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
jaaa
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
beth, bara e så.

7. Beskriv mig med ett enda ord!
underbar
8. Vad var ditt första intryck av mig?
brat
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
neeeej!
10. Vad påminner dig om mig?
makedonien o lacoste parfym
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
en jorden runt resa, ett stopp i alla länder

12. Hur bra känner du mig?
mkt bra hoppas ja

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
alldeles för länge sen! ja det vill jag alltid.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
har den redan

2007-05-01 @ 11:07:33

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0