Just keep swimming!

Usch idag har jag känt att min kropp var som ett duracell-batteri "som bara går och går" eller som "Dory" i "Finding Nemo" sjunger Just keep swimming. Just keep swimming. Just keep swimming, swimming, swimming. What do we do? We swim, swim. Den har bara gjort allt som jag borde göra, fast hjärnan egentligen säger något annat, hur det hänger ihop har jag ingen aning. Har i alla fall känt det som om att jag inte hängt med, min hjärna säger vila, du har ont, du är yr, sitt ner, du måste ha vatten. Men min kropp bara fortsätter och snurra bitar. Tokigt. Men skönt.

När jag kom hem satte jag min direkt ned i min fotölj och satte igång "Änglagård - Andra sommaren". Den är så ruggigt svensk att det är kul. Men jag blir alltid så ledsen när Gottfrid dör =(

Usch jag är helt utmattad, jobbigt.




Sista meningarna i Ally Mcbeal...mmm...


"Looking backwords? Many of the saddest times turn out to be the happiest. So I must be happy now.
Yeah. This is gonna be good. Why else would I be crying?" 
- Ally McBeal

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0