Head line

Grattis Amanda till körkortet =)

Dagen har varit lite som vanligt. Men jag har fått höra att M är besviken på mig för jag kör en skruttig SAAB ska tydligen ha en finare bil, det är jag ju inte den som motsäger! Har jobbat på bra idag tycks det, kassat 50bitar, oyeah! Vet inte om morgondagen kanske blir min sista på jobbet. Who knows? Not me! Annars har det varit samma folk, ah, I har kommit hem från sin resa i Thailand med. Han tror förövrigt att han gåvan till kvinnan.

Imorgon som sagt blir kanske min sista dag på Stilexo =( blir och söka nytt jobb, på Stacke eller Kinnarps kanske?!  

Vill göra något kul nu när man är långledig och allt, ända tills onsdag! Hm, vad kan man hitta på? Vet inte ens vad jag ska göra på Valborgsmässoafton, som tydligen ska vara tonårsfyllans upptagnaste helg.


Adios Amigos (a a amigo), nu ska jag sova.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0