Decision

Nu har jag äntligen sett "The Holiday" och den var nog lika bra som jag hade trott. Mm.

Valborgsmässoafton, det är något speciellt med det tycker jag. En somrig känsla. Som barn sprang man runt elden på Grönelund och när man stötte på Farfar så var det bara att gratta honom där vid brasan. Men inget är längre som det brukade vara! Man är inte längre barn och Farfar är inte längre i livet. Men en blomma ska han få i alla fall. Usch ser inte fram emot morgonkväll, har inte kommit underfund med vad jag ska göra. Harrys? Hemma? Fest? Andra förslag? Inget känns något vidare lockande. =( Men jag vill göra något, och något KUL. Jag ska ha kul! Det är bestämt. Nae, en öl så kan jag vara var som helst, okej två!


Perhaps I'll see you there.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0